Friday, August 28, 2009

I get MAD!


YES i am..

I get mad with those people around me yg tak bertanggungjawab buat hal2 yg x sepatotnya kat lab..Senang cerita, dah 2 weeks aida tinggal sorang2..my supervisors and the other student were off for summer break..iyyup, EXCEPT ME!


So many things yg berlaku even tinggal sorg2 kat lab(actually ada sorg internship student from German, but then dia xslalu ada dlm lab..after lunch dia blk la, and today is her last day..heppy sgt tgk dia, since 3 bln kat sini xpnh blk German..hello, I pon dah 8bln kat sini ok?)..OK, benda yg bt I plg marah:


1) One of student from another school guna fluorescent microscope, which belong to my lab..tup2..ada 1 hari tu technician from Nikon dtg, kata microscope rosak!dahla haritu I mmg nak gunakan..hangin la pulak!sbb xtau apa2 tetiba technician tu dtg..rupa2nya budak tu yg report..kenapa I xtau!!!ni, nextweek sv I blk..haru plk nak cerita cmne microscope tu rosak..

GERAM!


2)Sblm my labmates blk cuti, they all ada bt disposal for culture2 microb yg lama..and I have no idea yg mana dorg buang..tetiba on last Monday ada sorg student(from another school but sometimes dtg bt kerja microbiology in my lab)..she ask me about her culture.OMG!!!hilang..so,Im very sure la kan dah kena buang ngn rakan2 kesayangan I tuh..the worst is, dia xada backup for her microbe..special bacteria strain katanya..camno akak nak tolong!menangis dia..adooooi!!!


Org lain punya salah..I menjadi mangsa keadaan..
ps/next Wednesday si dia pulang..
takot!

No comments: