Wednesday, September 30, 2009

True beauty..

Tajok entry sgt xada kena mengena dgn isu nak share..
anyway sELAMAT hARI rAYA...masih dlm mood raya ke uol?
aida ada sikit lagi saki baki..sbb open house kat Dublin pon rancak jgk..

back to the topic..i wud like to share about this product..
BIO-OIL: a treatment for scar..pregnancy stretch marks, and uneventone skin..
price in Dublin:euro13.39 for the small one

Since I got quite 'meriah' scar on my face..----acne problem! Rasa rendah diri adalah sgt tinggi..
I never try any other product for scar treatment before..so I give it a try..tawakal..sbb baca bnyk forum about this product, and there are some +ve feedback..

I baru cuba 2 kali sapu..b4 tdo smlm n bgn pg td..i love the smell!
n the feel of it when I massage it all over my face..

Anyway..adi did ask me about the ingredient, i jawabla most of it from plant..so I rasa yakin nak try..tp boleh plk adi bgtau I..hum..esok lusa..bole la dia petik pokok2 kat muka I sbb this bio-oil made from plants!

ps/Will tell u the result after a month..ok!

1 comment:

Cendol Durian said...

saya pon pakai ni dulu..dah licin sket muka...tp dah tak pakai dahh..muka makin teruk dah malas nak jaga la bila ada baby dlm perut ni...teruknyaa!!! perasaan mmg best bau..and effect dia pon cpt awkk..