Friday, November 27, 2009

i feel like crying!

Oh Ya Allah,
Alhamdulillah, sujud syukur dgn anugerah yg Kau berikan utk ku hari ini..

Terimakasih suamiku,
keluarga,teman2 yg x pernah lupa mendoakan aida..

I feel like crying..
bila Padraig, the one yg guide me for my microarray work said
'Well done aida, we're ready to send your samples to England'

Almost setahun menangis merintih..
mencari2 mana salah, mana lalai,kenapa jalan buntu..
Alhamdulillah, hari ni terasa kurang beban di bahu..
Walau senyuman ni bukan utk selamanya..
Masih banyak dugaan menanti di depan..
Since I still hv another 2 years to end this perjuangan...
But Im still proud with myself...

Im telling this to blog, bukan utk apa2..
it just for sharing..
and, if u do have some motivation story to share with me, pls do so..

I end my happy story today with,

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
from Aida n Adi,
Dublin
2009

5 comments:

Azizul Azri Mustaffa said...

tahniah cik Aida..semoga berterusan..memang memberi semangat kepada saya..teruskan berkongsi progress PhD anda..saya belum ada lagi yang bermotivasi untuk diceritakan hehe..

efa fairuz said...

tahniah, well done kak wan !! ;)

Hanyza Basirun said...

selamat hari raya aidiladha and tahniah utk aida. :)

mam@ju said...

saya juga tumpang gumbira...congrats.
:)

CIKAIDA said...

azizul>Alhamdulillah. x bnyk yg nak share, tp kali ni betul2 rasa happy, InsyaAllah u pon akan rasa saat ni..tp aida rasa takot jgk,sbb dlm 2 thn lg pasti ada bnyk lg cabaran..

k.efa>thx kak,doakan saya!

deheart>thx dear, enjoy raya ke?

mamaju>thx kak..doakan kjayaan saya di sini,dimudahkan urusan..aamin.