Saturday, April 10, 2010

bila cikaida pegang berus

the big day
my society Malaysian Postgraduate Society in Ireland *MyPSI
organizing Family Day and AGM.

So esok jugak cikaida akan pencen!
jadi org2 biasa saja and xperlu meeting2 lg..

anyway,back to the banner
dah lama x conteng2 dgn berus and water colour
buang tebiatkan bgn pagi2 kol 5 and siapkan this banner b4 pg school

oh cikaida yg gigih!

eh knapa ada kucing
oh sbb saya suka kucing
kenapa semua objek bulat2
sbb saya suka bulat
sbb saya pon bulat!

hari yg penat tapi seronok
sbb saya da bnyk berita gembira

(^^)


3 comments:

beba said...

comelnye..kreatif nye cik aida..saya kalau lukis2 ni ada la sket bakat terpendam..tp tak didevelopkan..hehee.. :D

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
CIKAIDA said...

thx beba..
jom la main lukis2.next project aida nk bt acrylic painting.tp xada masa lg.

eh,beba u n anas kan?aida pnah baca ur blog dulu.masa tu u tgh preggy lg...n masa tu aida kt Msia lg.

sukanya..jumpa blk..