Thursday, December 3, 2009

si kasut merah


cantikkan!

oh hari ni seronok..
sbb the weather was not too bad..not too cold,so I still boleh cycling to school..
Hope esok masih boleh jiwang2 naik basikal pg sekolah...

This morning from 9-12 i've attend a short seminar on
siRNA,miRNA and shRNA
seronok sbb something new to me..
hope boleh guna for my project in future..

then,i bt microscopy work..
syukur sbb ada sorg postgrad from India baru attach kat my school
and he did something almost related to my work for his PhD..
except for the molecular work...
so lega..sbb he keen to help me..
rasanya each time I jumpa dia ada je paper dia bg suh I baca..
tp I xsempat baca..
sbb hari2 labwork I bnyk
blk rumah I penat
I nak main FB..nak update blog..
that part of my life schedule..


Thanks Anand!
ps/ur son sgt comel..

2 comments:

JeeMacey said...

cntiknyer kasut..akak punye eh..:)..

CIKAIDA said...

sayang...aah akak punya tp dlm angan2 je..suka..comelkan!

tp mahal sgt nih..
i x kaya!!!hihii