Wednesday, April 29, 2009

Encikadi's paper accepted for Journal??

posted by Adi..

Alhamdulillah.. Tergezut!! dat's my 1st expression when my svisor show me the emel telling that my paper submitted 2 weeks ago was accepted to be publish on eurojournal.com.. wah...!! am i dreaming?? me, encikadi.. ade jurnal on my name?? wah.. really excited.. let me share wif u the emel..

dis is the printed emel.. surprise!!


jom zoom in sket ape yg die tulis kt emel tu?? surprisingly die tulis Prof Abdul Hadi Abd Rahman.. biar betol org ni..salah org kot..i ask my svisor.. die kate To Be la tu.. Ayok..rilek la Dr.. saya Dr pon xd lagi.. hik2..

next part is the interesting part.. saying dat, ur paper has been accepted to be publication.. wah.. bangga2!! die suh byr publication fee dulu baru leh publish..yang tu i serah pada svisor i ok..!!


humm my tesis plak.. ade sket pembetulan..so struggle la nk reper sket.. sebab jumat nk pergi da.. arini kene anta bind la..so jumat leh la g enjoy!! so bgn kul 4 pagi.. reper..Alhamdulillah.. xsmpi sejam da siap..so ape lagi..nk print la plak..hik2..syukur semua dimudahkan..Alhamdulillah


daa..

3 comments:

dd dudu said...

mane bole adi tetibe dapat title prof :o
cheese cake arr

CIKAIDA said...

PROF. ABDUL HADI?
ala..dengki..
nak gak dapat surat tetiba ada title PROF..

kalo dengki..tetiba xnak amik kat airport nati camana?
hahahahaha...

encikadi said...

ayok..rilek la yang..awk tu pon to be jgk..!!