Monday, April 27, 2009

OMG!!!im so nervous ;p

hy everyone..
im back..
i"ve had my very busy last weekend as a single lady in Dublin..haha..
i entertain suma org..n im happy,hope they'rehappy too!
after 4 months i men"nyingle"
i feel so nervous..coz another 4days left..
oh..i xtau apa my reaction bila nak jemput my dearie kat airport nanti..
anyway..i have plans 4 that day..
i have set up my dress..my house..my emotion?hum..50-50..
might be i akan xbanyak cakap masa mula2 jumpa..adakah?

whatever it is..
im pretty sure this 4days gonna fly so fast..
miss you dear!

2 comments:

all of us said...

cikaida x sabaq nak jumpa cikadi nooo..!! hahaha.. mesti byk nak cite nih kan...
all the best dear...

cikaida said...

of course!i xsabar nak jumpa my dear adi..tp i hv no idea why..mesti nak rasa neves..rasa mcm 1st time jumpa dulu kot.haha..

some said..knpa nak rasa neves..kan dah stahun kawin..yes,rite..perasaan ni susah nak describe lah..biar i sorg je tau..

hiks..