Wednesday, April 29, 2009

sunglasses baru..

posted by Adi..

Wah..excited nak pegi ni.. kene beli spek itam la.. sebab musim summer kt sane.. xpela ape org kate.. kt sana pon beli jugak nnt.. so pilih punye pilih.. amik yg tgh discount la.. jenama PORPOISE.. ade jual kt England Optical.. test punye test.. hm best jgk spek ni.. sebab biasenye beli yg RM10 je.. kali ni kene beli yg mahal sket..ade kualiti gitu.. hik2..

antara kelebihan spek mata ni adalah UV protection n multicoated.. so kalo suke g la beli kt England Optical ek..bukan kt England taw..

p/s I'm ready for summer..ha2..
daa..

4 comments:

Amir - Accredited HRD Corp Trainer said...

Bro, baru 2 hari lepas aku beli sebijik macam kau punya nih kat Campbell, RM150 je dapat..Memang sejuk sunglass nih..Nanti aku uploadkan dalam blog aku di http://hamirudinhamidi.blogspot.com

encikadi said...

he2..150?? aku beli tgh discount.. RM98 je bro..

CIKAIDA said...

hoho..
promosi spek neh..
anyway..
i beli kat Dublin eu5 je lah..
tanpa brand..hok cap ayam..
kalo mlaysia..RM10 jelah..

layan......

Amir - Accredited HRD Corp Trainer said...

RM98 murah la tu bro..

Blog aku dah tukar alamat ke http://amirsya.blogspot.com

Ada masa ziarah2 la ye bro..